Tack till mina besökare 2015 Januari

25.02.2015 18:09

Jag lägger ej någon större tid på att skriva i min blogg då jag ej är en  typisk bloggare. 
Jag lägger ej heller någon speciellt stor energi på hemsidan heller.
Den får vara som den är och växa som den gör.
Detta till trots så har ja besökare dagligen vilket samtidigt förvånar mig då jag som sagt ej bloggar varje dag.
Men tydligen behöver man ej det för att få besökare det har jag statistik att se och visa som fakta.
Kanske ni hoppas jag ska skriva mer. Dikterna har fått och får större och större uppmärksamhet och jag tackar även för det.
Detsamma gäller mina foton.  En sida som även får mer och mer uppmärksamhet är Svensk Psykiatri i KRIS, jag kommer att uppdatera med artiklar  och denna blogg.
För att vara en hemsida där jag ytterst sällan lägger till något och absolut ej varje dag så tycker jag det är förvånansvärt många besök. Jag skriver ej varje dag.
Per år blir det i alla fall 34 000 < 49 000 Besökare sedan start. På en hemsida där jag ej skriver så mycket eller så ofta.

STATISTIK: Januai 2015

  • Unika Besökare: 668st
  • Antal Besök: 2801
  • Anal lästa sidor: 7488
  • Antal träffar på Google: 69807
  • Från Vilka länder får jag flest besök?  Övervägande stort är USA, så vem i USA är så nyfiken på min sida så den besöks varje dag?
    USA
    Sverige
    Kina
    Ryssland
    Tyskland
    Tjeckien
    Nederländerna
    Italien
    Ukraina
    Norge
  • Visitors 2015 January

     

Ja detta kan ju ej vara helt fel. Tack så hjärtligt för era besök. 

Jag får även lära mig mer om vilka olika navigeringsverktyg det finns vilket är mycket intressant. Det visar också en del om mina besökare. 

Du vet väl att längst ned på min start sida kan du själv ta del av statistik, klicka på Sverige, klicka på län så ser du mer exakt. 

Översikt Besökare från hela Världen sedan Start.