Problemen hopar sig hos 3 nu finns även en polisanmälan.
24.04.2013 15:00
Jaha, kära 3 så här ser det ut ngefär en vecka senare frågan är hur ser det ut i våra grannländer? England, Danmark, Irland, Österrike, Italien med flera? Ska jag behöva samla in mer även från dem? Inga problem för 3 gillar kanske att "radera" bort men då finns de i min blogg och jag är ej längre ensam vi är fler som sparar detta i bloggar för många har nu tröttnat på 3. De lovar både det ena och det andra. Jag har genom att läsa hos 3 på FB fått funderingar som....
- Stämmer verkligen täckningskartan som 3 visar upp i sin hemsida ? Hur kommer det sig att så oerhört många har kass, super kass täckning?
Måste ju få fråga ...vet ni varför...
Ja hur kommer det sig att så många människor har "problem" Jag kollar dessa kunder och känner till många....många nuvarande som vill loss och bort från 3 och tidigare kunder.
Det finns ju även PTS men vad gör de, jag menar hur jobbar de?
Lika obekant för mig som för många andra men jag är super säker på att de finns människor som vet hur detta borde och kan lösas...eller hur... jag är som jag sagt innan och säger nu....jag är bara en ...informatör och det är inte bara...ni vet inte "bara" en informatör.... ;-) Fortfarande samma frågor hos kära 3.
JA jag tänker ej ljuga...jag har varit kund hos tre i ca 2år eller nåt...jag blev fri.....tack 3....för det finns uppenbarligen kunder som har svårt med att komma loss från 3 och jag var faktiskt rätt nöjd med tre under min tid det som kunde och borde ha varit mycke....mycket böttre än vad de lovade var surfandet..den var kass....SUPER KASS..... 3 funkar för de som ringer och använder sig av Internet för mindre saker som att kolla mail mm något annat är väl knappast lönt....eller...?
Har hört att Skellefteå Kraft ska vara super men vet ej själv ännu men de vann ju i hockey.... ;-)
Gjorde min första beställning av ett startpaket på er hemsida den 8 April. Har jag fått beställningen? NEJ! Gjorde en ny beställning den 12 April, har jag fått den beställningen? NEJ! Gjorde ännu en beställning den 21 April. Har jag fått den beställningen? NEJ!
Ringde er kundservice igår som LOVADE mig att det skulle dyka upp idag.
Överraskande nog så gjorde det INTE det. Skickar ni era startpaket från kina med snigelpost eller vad sysslar ni med egentligen?
Skrattretande när man går till er butik och vill ha hjälp och ända hjälpen man får är att bli erbjuden att köpa ett startpaket. TROTS att det är gratis på er hemsida och jag nu väntat i 3 veckor på min första beställning.
Näe, aldrig 3!
Beställde ett startpaket hos comviq igår å det kom i lådan idag. DET kallar jag service!
NI ÄR SÅ JÄVLA SÄMST SÅ DET FINNS INTE..JAG HADE 3 I 7 ÅR OCH AVSLUTADE ABONNEMANGET FÖRRA ÅRET..HELT JÄVLA UNDERBART! NU HAR JAG HALEBOP VÄNNER SUPER FINNS INGET BÄTTRE ♥
Någon mer som under de senaste veckorna upplevt markant försämrad täckning där det varit fullt finns knappt någon täckning alls och pendlar myckey i signalstyrka. Även atr samtal bryts titt som tätt. Åker mellan Jönköping och mälardalen. Även sambons tre mobul har detta problem.
min 4g sticka säger att jag har surfat upp mina 80gb, men enligt kalkylen i programet har jag bara surfat upp 51gb... hur löser jag detta??
Hej!
Är så sjukt trött på att min telefon ska gå sönder hela tiden. Nu är det fjärde gången och ja tror min garanti har gått ut. Och ja vägrar betala.
Blir även otroligt dålig bemött av er i telefon, då tydligen jag vet mer än hon ja talar med om att garantin är 1 år. Hon säger 2 år.
Har en iphone 4S. Otroligt trött på detta nu.
Någon mer som känner av problem att sms inte går fram till Tele2 mobiler? har provat med 5 olika vänner med 3 och ingen av dom kan skicka till tele2. Tele2 rapporterar inga störningar?
Hej! På min faktura står det att visa tjänster kostar när det ska ingå in min pott.
Sms flat 84.72kr
Friendtones 8.46kr
Betalar räkningen nu, men om det skulle vara fel så får ni gärna dra av det från nästa månad! 0760449559
Har ni haft mycket problem i Norrtälje under dagen, eller är det bara jag i vanlig ordning? Inte haft mottagning på telefonen alls mellan ca 07.00och 14.30 :-/ (Vilket HAR stört då min bil som var på verkstad tydligen var klar redan 12.30) För övrigt är trådlösa internetet i Rimbo under all kritik för tillfället, men det har ni säkert inte fått klagomål från fler än mig. Som alltid ^^. :-( Kommer garanterat att byta bort er så fort min bindningstid är slut, trött på allt trassel jag haft med er.
Hej tre
På orten där jag bor har ni sedan tre veckor tillbaka haft en fruktansvärt dålig täckning. Orten är Helgenäs på postnummer 59098 Edsbruk.
Pga att jag har just er som operatör så är det helt omöjligt att få en linje som är öppen ända tills ni rabblat alla olika knappval som är möjliga innan man får prata med någon.
Jag ska börja betala min faktura med Autogiro, men får ändå hem en faktura och måste då även betala fakturaavgiften för den, FAST jag valt bort det!?
Varför vi kan inte avsluta beställning, för att ni lova oss våra mobile vill komma i Fredag men till slut vi måste vänta 2 vecka till. Det blir mer än en månad som vi måste väntar. Så från börijan Säljare sa att vi måste vänta bara en vecka. Det var inte Våre fel. Men problem komma från er som inte säga sanning. Vi känna arg varje gång på svara. Vi är ny kunder som behöver förklara från er. men Svarade är baravi måste vänta. "ledsen eller förlåt ord till oss det är inte svara som vi vill höra"
Hej
Min dotter har fått en mycket grov och kränkande kommentar på sin blogg och avsädarens ip nummret tillhör ert bolag. Vi har polisanmält detta men vi ska inte förvänta oss att det leder till undersökning enligt uppgift vi fått. Vi vill gärna få fram från vilken dator kommentaren skickades från då vi tror att det kan vara en elev i dotterns skola som ligger bakom detta. En förädrarkontakt vill vi i så fall ha för att få stopp på detta.
Kan ni hjälpa oss?
Med vänliga hälsningar
Robert Weintraub
Använde Bredbandskollen och fick precis ↓0.005 Mbit/s med Tre...
*suck* haft det så i 6 månader. Och jag får fortfarande inte säga upp bredbandet!
Ja, jag har pratat med supporten. Inget funkar. Annullera abonnemanget bara!
Förstår inte varför jag inte kan säga upp avtalet med er..ni har lovat att leverera, men kan inte hålla det.tycker det är så förbannat dåligt..vi betalar enligt avtal men vi får inget för det..Hur ska jag komma ur skiten? Andra företag levererar det man beställer men inte ni.
3 fyller 10år och firar med "fantastiska Jubileumspriser"... Var ju ett skämt ju..
Minst samma fastpris som förra året borde ni haft nu.
Ge mig en anledning att stanna kvar efter 8 år som kund ,Bindningstiden går ut när som helst .
Vi väntar våra mobile mer än 2 vecka nu..första säljer sa att vänta mobile om nån vecka så vecka efter min man ringa till kundtjänster fråga om våra mobile han sa att mobile är slut vi måste vänta en vecka till de ska komma till post som vi kan hämta i Fredag den 19 April men det komma inte. Så sista gång min man ringe och fråga efter våra mobile som vi vill använd blir han jätte sur igen därför att svarade är vi måste vänta minst två vecka till. Varför man måste vänta länge, Varför inte säger till oss från börjer. Om vi vet det vi vill inte ha de.. Vi kan köpa med kontant som vi kan får nytt mobile direk. Jag kan inte skriva bra svenska men jag känna dålig om nån lura mig,så det tycka min man också
Hej
Min dotter har fått en mycket grov och kränkande kommentar på sin blogg och avsädarens ip nummret tillhör ert bolag. Vi har polisanmält detta men vi ska inte förvänta oss att det leder till undersökning enligt uppgift vi fått. Vi vill gärna få fram från vilken dator kommentaren skickades från då vi tror att det kan vara en elev i dotterns skola som ligger bakom detta. En förädrarkontakt vill vi i så fall ha för att få stopp på detta.
Kan ni hjälpa oss?
Med vänliga hälsningar
Robert Weintraub
Gjorde min första beställning av ett startpaket på er hemsida den 8 April. Har jag fått beställningen? NEJ! Gjorde en ny beställning den 12 April, har jag fått den beställningen? NEJ! Gjorde ännu en beställning den 21 April. Har jag fått den beställningen? NEJ!
Ringde er kundservice igår som LOVADE mig att det skulle dyka upp idag.
Överraskande nog så gjorde det INTE det. Skickar ni era startpaket från kina med snigelpost eller vad sysslar ni med egentligen?
Skrattretande när man går till er butik och vill ha hjälp och ända hjälpen man får är att bli erbjuden att köpa ett startpaket. TROTS att det är gratis på er hemsida och jag nu väntat i 3 veckor på min första beställning.
Näe, aldrig 3!
Beställde ett startpaket hos comviq igår å det kom i lådan idag. DET kallar jag service!
Varför vi kan inte avsluta beställning, för att ni lova oss våra mobile vill komma i Fredag men till slut vi måste vänta 2 vecka till. Det blir mer än en månad som vi måste väntar. Så från börijan Säljare sa att vi måste vänta bara en vecka. Det var inte Våre fel. Men problem komma från er som inte säga sanning. Vi känna arg varje gång på svara. Vi är ny kunder som behöver förklara från er. men Svarade är baravi måste vänta. "ledsen eller förlåt ord till oss det är inte svara som vi vill höra"
Någon mer som under de senaste veckorna upplevt markant försämrad täckning där det varit fullt finns knappt någon täckning alls och pendlar myckey i signalstyrka. Även atr samtal bryts titt som tätt. Åker mellan Jönköping och mälardalen. Även sambons tre mobul har detta problem.
Hej!
Är så sjukt trött på att min telefon ska gå sönder hela tiden. Nu är det fjärde gången och ja tror min garanti har gått ut. Och ja vägrar betala.
Blir även otroligt dålig bemött av er i telefon, då tydligen jag vet mer än hon ja talar med om att garantin är 1 år. Hon säger 2 år.
Har en iphone 4S. Otroligt trött på detta nu.
Har ni haft mycket problem i Norrtälje under dagen, eller är det bara jag i vanlig ordning? Inte haft mottagning på telefonen alls mellan ca 07.00och 14.30 :-/ (Vilket HAR stört då min bil som var på verkstad tydligen var klar redan 12.30) För övrigt är trådlösa internetet i Rimbo under all kritik för tillfället, men det har ni säkert inte fått klagomål från fler än mig. Som alltid ^^. :-( Kommer garanterat att byta bort er så fort min bindningstid är slut, trött på allt trassel jag haft med er.
Hej tre
På orten där jag bor har ni sedan tre veckor tillbaka haft en fruktansvärt dålig täckning. Orten är Helgenäs på postnummer 59098 Edsbruk.
Pga att jag har just er som operatör så är det helt omöjligt att få en linje som är öppen ända tills ni rabblat alla olika knappval som är möjliga innan man får prata med någon.
Det är många här som slänger upp onödiga kommentarer angående alla möjliga problem som smidigast skulle lösas via tele. Är ni rädda för att ta detta muntligt eller? Att slänga upp erat problem här är lite som att fiska utan bete.
Vill ni inte tala med någon så skicka ett mail till 3's support.
Detta lär la säkert först och främst fungera som reklam-sida för 3.
Vissa kan få ett tips ibland. Men oftast går frågor obesvarade.
Vänd er till supporten !!!
Använde Bredbandskollen och fick precis ↓0.005 Mbit/s med Tre...
*suck* haft det så i 6 månader. Och jag får fortfarande inte säga upp bredbandet!
Ja, jag har pratat med supporten. Inget funkar. Annullera abonnemanget bara!
Förstår inte varför jag inte kan säga upp avtalet med er..ni har lovat att leverera, men kan inte hålla det.tycker det är så förbannat dåligt..vi betalar enligt avtal men vi får inget för det..Hur ska jag komma ur skiten? Andra företag levererar det man beställer men inte ni.
3 fyller 10år och firar med "fantastiska Jubileumspriser"... Var ju ett skämt ju..
Minst samma fastpris som förra året borde ni haft nu.
Ge mig en anledning att stanna kvar efter 8 år som kund ,Bindningstiden går ut när som helst .
Grattis! Ni har verkligen lyckats dra nytta av alla kryphål i falsk marknadsföring!! Missar man uppsägningstiden får man fortsätta betala lika mycket som man tidigare betalat när man betalat av telefonen. Ni har heller inget att erbjuda när man ringer in och klagar, ni väljer att förlora mig aom kund än att erbjuda något bättre. Något att jobba på kanske?