Må Bra Dagen I Kalix 4 Oktober 2014

05.10.2014 12:41

Hej,

Tack alla besökare och utställare för en mycket trevlig dag. 

Jag fick kontakt med många nya trevliga människor. Jag önskar er en fortsatt trevlig ..framtid.
Morgonen startade fint. Vaknade en halvtimme innan klockan skulle ringa pigg och utvilad...kl 04:30
Skulle tanka bilen i Haparanda vid 6 tiden men fick ingen bensin i första tankestället utan fick ett roligt 00:00 kvitto hihi så jag fick ta nästa. Först tänkte jag ... jaha ska jag ej få bensin nu till resan. Men...men det löste ju sig i nästa tank.
Tänkvärt ~ Bra att vara ute i mycket god tid ~ Vilket jag också var ~
Jag träffade många väldigt trevliga människor och fick många fina kontakter.
Jag kommer att börja samarbeta med många olika människor och företag.
Tack det var trevligt att träffas.
Kurser och föreläsningar som kommer att hållas av mig:
* Slagruta
* Meditation
* MediYoga
* Andlighet ~ Vad händer efter döden?
* Löpträning med inspiration från Thaiboxning, cirkelträning och styrketräning, vi löptränar med ca 7-10kg i ryggsäcken. 1,5h
* Fitness Thaiboxing.
* AlternativMedicin ~ Örter.
* Efter Förlossning ~Information om hur du kan lära känna din Vagina bättre med t ex hjälpmedel som Vagina kulor. Passar kvinnor i alla
åldrar.

Vilka av mina kunskaper hade högst intr på denna mässan?
Svar:  Örter, Hälsa, Alternativvård, Min Konst (Själatavlorna) Meditation, Slagruta och att ta in mig som gästtränare eller att jag kör egna träningspass.
Jag hade även några demonstrationer med slagruta.

Väl Mött och Välkommen att kontakta mig.

Sat Nam