Information från Cyberliv.se

27.03.2013 13:22

Oj oj oj...ska vi kvinnor tycka att dessa män är charmiga?
 

Ska vi kvinnor attraheras av dessa osmakliga män? Tror män att vi kvinnor överhuvud taget vill se åt en man då de manliga vännerna håller varandra bakom ryggen... sorry men vi kvinnor kanske väljer att avstå från ...det djuret som kallas "Människo Man" ja vi kvinnor kan avså helt det finns ju alltid....
 "Erik" i lådan ;-) Eller välja att leva i celibat. Männen ska ej förvånas om fler och fler kvinnor väljer att bli nunna eller väljer att skydda varandra genom att leva i celibat och kollektivt utan....män... jo jag vet ..döm ej alla efter vissa... men säg det till alla dessa våldtagna och misshandlade kvinnor och barn ..säg det till dem, deras föräldrar, deras syskon, deras vänner ..ej till mig och hur säger man det till en DÖD?

Nå detta som finns att läsa är allt annat än "charmigt" detta är så osmakligt som det någonsin kan bli....

Tack....eller?

 

Sexuella synder (Bibeln: Jesus Syraks Vishet 23:16-21)

16Det finns två slag av stora syndare
och en tredje, som drar.
    Guds vrede över sig:
en liderlig man vars begär
    brinner som eld
och inte slocknar förrän han är förtärd.
en man som brukar sin kropp till otukt
och inte upphör förrän elden
    svett honom.
17 - ty för den otuktige smakar
allt bröd lika gott
och han tröttnar inte förrän han dör-
18 och en man som lämnar en äkta säng
och säger för sig själv:>> Vem ser mig?
Det är mörkt omkring mig, väggarna
    döljer mig
och ingen ser mig - vad har jag
    att frukta?
Den högste kommer inte att minnas
mina synder.<<
Han fruktar bara människors ögon,
men herrens ögon känner han inte:
de är oändligt klarare än solljuset,
de ser varje steg som människor tar
och blickar in i gömda vrår.
20Allt var känt för honom före skapelsen
lika väl som sedan det fullbordats.
21 En sådan man får sit straff
på stadens gator.
han blir gripen där han minst väntar det.