Hur mår dagens IT supportrar?
Min fråga är hur mår EGENTLIGEN dagens många IT.supportrar?
Läste i en blogg och citerar.
" Dagen efter fick jag ett jobb som IT-supporter.
Jobbade i tre månader där, och mådde hur dåligt som helst."
Nå denna IT-supporter tog tag i sitt "problem"
och mår som jag kan läsa i hans blogg mycket bättre idag, vilket glädjer mig :-) .
Frågan kvarstår är det ett mörkertal över hur våra IT-supportrar mår idag med tanke på allt som sker och de svårigheter som verkar finnas lite varstans på internet.
Hur mår våra IT-supportrar på Webnode, på Facebook och många övriga tjänster där vi behöver IT-supportrar som mår bra, som är glada, lyckliga.
Cheferna på de olika bolagen bör ju vara mån om sina anställda och se till att de verkligen mår bra för det är ju viktigt för att företaget över huvudtaget ska kunna blomstra och för att ett företag ska kunna få positiv feedback från användare av deras tjänster. Det sägs ju att mår personalen dåligt så är det för att ledningen är just dålig. Så till de som mår dåligt är det egentligen deras fel?
Vad är det som gör att en arbetsplats genomsyras av missnöjda anställda?
Så CHEFER vad tänker NI göra för att era anställda ska må bättre?
En chef är smart eller osmart. Vill en chef att företaget ska blomstra ja då ser ju han/hon till att de anställda mår bra...
Vi vill ha leende personal, GLAD personal som trivs.
Ett öppet hjärta är nyckeln till framgång...
https://csjobb.idg.se/2.9741/1.485938/en-av-tre-mar-daligt-pa-jobbet
https://csjobb.idg.se/2.9741/1.481826
Väl mött
Fred, kärlek och ljus....