Frukostseminarium på Müllers bil i Luleå 2015-02-25

25.02.2015 17:27

På Agendan på Müllers bil i Luleå idag: Business, Ledarskap, Välmående :)

  • 07.00 Mingel och frukost från Hemmagastronomi 
  • 07:15 Anki Hjerpe, Müllers bil
  • 07:30 Mari nilsson från Adecco
  • 07:45 Mikael Lindgren, Reklam 365
  • 08:00 Kort paus
  • 08:15 - 09:15 Örjan Strindlund föreläser om
    Du lär dig grunderna i att leda och agera utifrån devisen "Tuff Kärlek"
    • Lär dig skapa extraordinära resultat, snabbt och hållbart!
    • Gå från offerskap till ledarskap
    - dags att vakna upp ur "Jantekoman"!
    • Så får du arbetet och privatlivet att ge mer energi än det tar
    • Rensa ut dåliga vanor samt det som tar din kraft och energi
    • Organisera dig för framgång och välmående
  •  Mycket bra föreläsare, kändes "hemtam" för mig då jag brukar uttrycka mig likvärdigt fast jag är kvinna :)
    Allt igenom väldigt bra, härliga möten med människor. Jag knöt några intressanta nya kontakter.

    Gå gärna på Mingel, Frukostseminarium även du om du får möjlighet. 

    Ha en underbar dag 
    Tro på dig för jag tror på dig.