Fortsättning Följer om fantastiska 3 med ett leende...

09.04.2013 13:40

Vi fortsätter med att hålla ögonen på 3 för vi kan ju ej bara sitta och vara passiv
över hur de bemöter sina kunder som vill sluta vara kund hos dem. Och övriga frågor.
Det är en form av mobbning och trakasserier.
Tänk för att det är det kära 3.
Bev 3 "rädd" för mig ? Kom jag förmodligen ...sanningen fär nära? Är det sanningen att de har tävlingsinriktade försäljare som skulle kunna göra vad som helst för att f
å sin bonus sina extra pengar ja till vilket pris som helst...gör mig ingenting jag har gjort mitt....nästan...jag har lite kvar att göra men det finns de där..."andra" som kan fortsätta lite mer ingående....3 hälsar till mig Marianne... ;-)

"3 Sverige Hej Marianne, då du inte längre har några abonnemang hos oss eller tillför något konstruktivt på vår sida så ber vi dig att vara restriktiv med dina inlägg då vi tolkar det som SPAM.

Du är välkommen att skriva till oss gällande kundservicerelaterade frågor eller hålla dig till någon av dina befintliga trådar för att ge utrymme åt de kunder som behöver hjälp.

Jag hoppas att du har förståelse för detta och respekterar de riktlinjer som vi har satt upp för vår kundservicesida här på Facebook.

Mvh Johnny
"


Tack kära Johnny inte ditt fel att din "Chef" delegerar detta till dig, jag förstår.... ;-)

Det är även "förbjudet" att ställa frågor om abonnemang om de handlar om varför du ej fått hemskickad en bekräftelse på din uppsägning.    Varför?   Jo för det blir obekvämt för personalen det är förmodligen obehagligt för de snälla att prata om detta, det river upp sår i deras hjärtan över hur deras "hjärtlösa" kollegor behandlar kunder.....allt för att få den där ....extra slanten......Detta pågår inte bara  i Sverige utan även i andra länder som Danmark, England, ja överallt hos 3. Tänk bara på en sak, det finns ansällda som mår dåligt över att se hur deras tävlingsinriktade kollegor gör vad som helst för sin bonus så alla hos 3 tycker inte om detta som sker men de behöver en inkomst, de behöver en lön så de stannar kvar och lider, de jobbar som i ett "helvete" tänk på det då och om du skäller på någon anställd hos 3 det behöver ej vara den som är är den fula fisken.  Samtidigt om de snälla ej vill få skäll då borde de säga vem/vilka de fula fiskarna hos 3 verkligen är så rätt personer får stå för sina val. Man har rätt att få fråga och denna tystnaden från 3 talar sitt tydliga språk hur kommer det sig till exempel att det är hela 0 kommentarer hos 3s ledning mm inga kommentarer och det finns människor som velat ställa frågor men det förstår vi ju att de på ogärna vill låta ALLA få reda på deras "ful" spel. Herregud på det sättet får man väl inga nya kunder. Nääää bättre att "sopa sanningarna under mattan" och försöka "tysta" ner de "besvärliga" kunderna.....är det inte så kära 3???  Hmmmmm bara gilla läget kära 3 för sanningen kommer alltid ikapp och den gör det av många andra än mig.
"Huvudkontor
Box 30213
104 25 Stockholm
Tfn Växel: 0763-33 33 33
Fax: 0763-33 72 00

Besöksadress
Lindhagensgatan 98

3 bjuder in människor på besök ;-) för de som har frågor, du kanske även kan få en kopp kaffe och en bulle ;-)

  • https://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/tre/contact_person/view/erik-hoernfeldt-pr-information-6003
  • https://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/tre/contact_person/view/malin-harman-15666
  • https://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/tre/contact_person/view/peder-ramel-3-skandinavien-880
  • https://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/tre/contact_person/view/nicholas-hoegberg-marknad-foersaeljning-6001

Här ser du kontaktpersoner som du bara bör kontakta per mail för detta känns tryggare för dem eftersom det finns risk för att människor annars kommer att veta sanningen, den sanninegn de helst döljer ...inga komentarer......Hmmmmm..JA....JA...JA.....äen jag har varit kund hos 3 men jag var nöjd, supernöjd för det var på den tiden personalen trivdes då personalen fick pris för något vd det nu var år 2009 och 2010...men det var ju då....vad hände sen kära 3? Hur har ni det NU??

Här kommer fler exempel av hur det är i dag...

Camilla Edlund
:( jag fortsätter att vänta, och känner att någon handläggare mer el mindre idiot förklarar mig. Det är väl så 3 behandlar "jobbiga" kunder.

 

Niclas Pettersson
Är detta vad ni erbjuder? Snabb nedladdning, och extremt slö uppladdning. Även om det är 0,625MB/s ner så går det ju inte att sitta på detta och göra något mer än att glo på Aftonblaskan och t.ex. glo på Facebook. Jävla trevlig dag man får alltså. USB-Modemet stödjer 4G, och jag sitter i en av Örebros alla 4G-Zoner. Och dessutom sitter jag och laddar ner ett program och det ligger på 12KB/S! Oj vad snabbt, tar 3 veckor innan det är klart enligt µTorrent! Kan tillägga att det är lagliga filer jag laddar ned. För tillfället League of Legends vilket är ett gratis spel ifall ni vill klaga på att jag fildelar med.
Är detta vad ni erbjuder? Snabb nedladdning, och extremt slö uppladdning. Även om det är 0,625MB/s ner så går det ju inte att sitta på detta och göra något mer än att glo på Aftonblaskan och t.ex. glo på Facebook. Jävla trevlig dag man får alltså. USB-Modemet stödjer 4G, och jag sitter i en av Örebros alla 4G-Zoner. 
Och dessutom sitter jag och laddar ner ett program och det ligger på 12KB/S! Oj vad snabbt, tar 3 veckor innan det är klart enligt µTorrent! Kan tillägga att det är lagliga filer jag laddar ned. För tillfället League of Legends vilket är ett gratis spel ifall ni vill klaga på att jag fildelar med.
Hvorfor får man ikke svar på en mail og dokument fra den 28 marts 2013.

445418 er mailnummeret.
 
 
Kan ej heller läsa att suportrarna ber sina kunder uppdatera sina modem drivrutiner som de sa till mig ....hmmm...

Ha en underbar dag.....möt resten av dagen med ett leende....

 

Fred, kärlek och ljus