FattarDuVadJagSäger

24.05.2013 07:16

 

Fattarduvadjagsäger 

Tror du jag inte Kan, 
jag är inte ditt djävla Fan.
Jag skiter i om du är en hon aller Han. 

Sorry det hände en Grej, 
jag fixar det fast jag är Tjej,
till dig jag säger hej, hej, Hej.

Coola Morsan hon har så djävla Kul, 
du behöver inte göra minen din så Ful, 
annars jag tror du ätit för mycket citron som är Gul.

Coola Morsan hon har så Roligt,
det är ju helt otroligt,
men ta det ej Personligt.
Jag sa...Ta det ej Personligt.

Har din hjärna nu allt Fattat
och kanalerna rätt nu Rattat,
fått så helvetes kul och Skrattat.

Jag skiter i om du tycker jag bra eller illa Rappar,
eller om du laddar der det i dina små Appar
eller skriver ner mina ord i små djävla Postit-lappar.

Coola Morsan hon kan skriva Texter.
Spela roll om du heter Dick eller Dexter.
Eller om du gillar bilar, djur eller Växter.

Vem i helvete är Du din djävla Fan,
som mina texter sjunga Kan,
bättre än mig som en riktig rappar Man.

En del säger det i Vaggeryd luktar Skit.
Än sen du kan komma hit, hit, Hit.
Jag bryr mig ej om du är svart eller Vit.

Så kom du hit om du Vågar,
jag dig med mina ord dig Sågar,
spelar roll om du kör med bilar eller Bågar.

Coola Morsan hon gör som hon Vill
och gärna lite Till,
hon äter gärna sill toppat mé Dill.

Tycker du att du är Cool,
nej du gnäller som en djävla ostämd Fiol,
eller suger du på en tablett som smakar Viol.

Alla orden hon skriver och Skriver,
spelar ingen roll om du dem River,
för alla hinder hon nu bara över Kliver.

Du kan gilla det om du Vill,
eller gnälla som en Fuckin Djävla Lipsill,
jag tänker skriva mer än lite Till.

Så sköt du Ditt,
så sköter jag Mitt
...Sköt du Ditt...
så sköter jag Mitt.

FattarDuVadJagSäger,
FattarDuVadJagSäger.
Nu är det jag som Äger,
äger äger, ÄGER.

Sluta vara en djävla MuckarDuva,
det är dags att vara en FredsDuva, 

FattarDuva.

Eeeeeh Mannen.
Jag tåla Skoj.
Du tåla Skoj.

Carpe Diem

~ Marianne Åsa Kandelin ~ 2013-05-16