Återigen dessa RÄDDA människor

07.04.2013 15:10

Återigen dessa rädda människor läs gärna om läkaren Andrew Wakefield

"Wakefield är utsatt för en häxjakt utan dess like iscensatt av en iskall läkemedelsindustri. Media och obetänksamma medborgare är med i mobben som spottar och kastar sten på honom. Alla skrattar från botten av ren ondska.

Av vem jo av Brian Deer vore det ej mycket rättvist ja helt underbart om HAN granskdes från topp till tå.... ;-) Det finns ju de som kan.... och givetvis så talar jag ju ej om mig själv för jag är ju hmmm....hihi...."bara" en informatör men å andra sidan inte vilken informatör som helst....eller hur.... ;-) 
Vem är denna skeptikern Brian Deer? Vad har jag skrivit förr om skeptikerna...JA....att de med sitt agernade bevisar till hela världen attde själva tyvärr mår psykiskt dåligt, de lider av självskade beteende, mentalt självskade beteende. De vill försöka få andra att må sämre4 än vad de själva mår för det är den enda "medicinen" de har i sin självmedicinering för att må bättre...så är det med våra stackars skeptiker ock mobbare....Tyck synd om dem, sänd dem healing.
Bli ej som dom för du är så mycket bättre, du är så mycket vackrare än vad en skkeptiker ä
Brian Deer...FYYY SKÄMS!!!!.....Brian Deer...Shame on you!!!!! ....
To you dear Brian Deer....: 
https://www.youtube.com/watch?v=KsxSxF3JKeU
Detta får en "mamma" säga... med inslag av humor varför sänka sig till en skeptikers nivå.... ;-) 
här kommer lite länktips som jag hittade: