Varning könsord förekommer i denna texten

29.05.2013 11:29

Förklaring av ordet FITTA

Ja mycket kan man skriva om men nu ska "Mamma" förklara
och ge min tolkning av ordet Fitta.
De som skriker djävla fitta till tjejer, kvinnor,
ja man kan undra om de helt enkelt bara har ett dåligt ordförråd. Ja det fick jag lära mig som barn att de som svär och uttrycker könsord med mera de har dåligt ordförråd. Men varför har då jag skrivit de texter jag har skrivit den sista tiden....dåligt ordföråd... nää knappast. Men samtidigt kan alla människor precis alla orden i vårt Svenska språk? Hmmmm, nåå men man kan ju välja att just.... välja sina ord....eller hur. Tillbaka till ordet Fitta, som egentligen enligt min tolkning av människor är at de som säger det ordet är just ...."kåt" de sjunger ut sin längtan efter att få besöka en "vårmark" med sin Kuk (sin lilla utväxt). Så med andra ord kan man säga att det är ett lockelse rop från "männen" då de saknar andra ord. Ska vi "översätta" vad dessa enligt David Deida "1 - Män" egentligen menar? Dessa "1- Män" som bara ser dig som ett "köttstycke" som de vill "sätta på". Då de skriker ....FITTA eller DJÄVLA FITTA, så menar de egentligen...

Min älskade, min "lilla utväxt"längtar så till din saftiga och fina våtmark så det börjar nästan spränga och göra ont i mig, snälla ge dig till mig låt mig få öva på att få göra barn med dig du sköna kvinna.

Nå ta det som en komplimang och visa empati till dessa stackars ordfattiga män och du kan ALLTID välja att säga Nej Tack med ett leende, sorry och tyvärr men du är ej i min smak kära "1-Man". Jag föredrar män som kan uttrycka sig och som ser mig som den underbara kvinnan jag verkligen är. En "2-Man" eller en "3-Man". Så var det med detta och om det nu mot förmodan finns några "1-Män" som läser detta så har en dikt/lyric kommit till mig som ni ska få ta del av men...men...som sagt man kan förklara och förlara till en "1-Man" men det är egentligen bara slöseri på tid och energi för de förstår ju ändå aldrig vad man säger.... ;-)

"Så du gillar att prata om att baka bröd
För mig är det lika tråkigt som om du vore död.
Kanske du sitter där och super ett unket mjöd.

Till tjejer du skriker du din djävla fitta.
Vad det faktiskt betyder kan du i lexicon hitta.
När du söker kan du välja att stå ellet sitta.

Att ordet Fitta Våtmark betyder
och inte att de är ett puder-luder.
Nä bästa hälsan hos dem bara sjuder.

Var glad om du pillen din får doppa
i en våtmark blöt som en soppa,
så din kropp nästan börjar rycka och hoppa.

Ryktena sprider sig om vad du tjejer kalla,
de kommer att för dig sluta att falla,
din fula penis kan du behålla i din bralla.

Ojojoj Ojojoj
Nänänä Nänänä

Valet du tog är ditt bara ditt.
Världen är så mycket mer än bara svart och vitt.
Ditt val är ditt och mitt val är mitt.

Dina fula ord kan du få behålla.
Varför ska du en tjejs hand få hålla.
Bättre ord kan du till dem bolla.  

Så behåll du de fula orden dina
Kärleken kommer bara att börja sina.
Då kommer du börja grina och sluta att flina."

Ja detta var en text om "1-Män" Att tillägga är att det saknar faktiskt även helt betydelse om vad du har för utblidning, jobbb och ekonomi då det gäller bedämning av om någon är en 1:a, 2:a eller 3:a. Ju mer jag lärt mig och förstt så har jag uppenbarlige varit en övervägande 2:a-3:a i princip hela mitt liv utan att jag har förstått det men nu förstår jag. Då andra vänner och tjejer man umgicks med blev "kär" i kändisar rockstjärnor med mera så var jag så oförstående, hur kan de bli kär i någon de ej känner. De är kär i en "yta" ett skal.  Inte heller nu idag kan jag förstå mig på dessa majoritet av tjejer och kvinnor som beter sig som "djur" som 1:a  kvinnor som ser dessa människor som....."köttstycken". Nå en dag kanske även de förstår. Det är nyttigt och bra för mig att skriva om 1:a människor för att bättre förstå dessa människor. JA...jag förstår fullkomligt att de har stora problem med att förstå mig och ja, jag vet de kommer aldrig att förstå mig eller andra som är som jag så länge de förblir i 1-stadiet.

Ha en trevlig dag och valet är ditt vilka ord du väljer...var så god....

Fred, kärlek och ljus