Snabbproducerad Teknik

10.03.2013 16:08

Är dagens "smartphones" producerade utan större forskning och test av dess funktion?
Jag har granskat många smartphone försäljare i deras hemsidor och blogg  och FB under en tid nu och observerat dessa frågor som så många ställer till smartphone tillverkarna. Bara alla dessa frågor är ju ett svar till denna fråga... eller hur ;-)
Många "smartphones" , lite för många verkar ha dessa "barnsjukdommar" har produktionen varit lite för "snabb"
En riktig "snabbis" produktion hihi. Nå de kanske gillar "snabbisar".

Jag jämför dagens "smartphones" tillverkning med dessa svininfluensa vacciner mm.
Undrar, ja... undrar vilka effetkter, vilka sidoeffekter som kommer att visa sig på sikt av dessa smartphones. Jag säger ej att jag ogillar dem eller så men vem vill ej ha kvalitet. Vet hur många som helst som har iPhones som kärvar jag menar många har ju skrivit om detta på sin FB och frågor hos tillverkarna. Detsamma gäller många andra tillverkare.

Detsamma gäller dagen program mm kryphål finns så hur bra är dessa "snabbis" producerade program?

kolla bara denna länken:

https://www.zdnet.com/apple-facebook-employees-hacked-via-website-malware-java-vulnerability-7000011601/