Reflektion

28.06.2014 10:09

"Reflektion"

Det jag ser hos dig

det finns även inom mig.

 

Den kärlek som finns inom dig

Den kärlek finns även inom mig.

 

Var du än är känner jag ...

din puls, ditt andetag, dina vibrationer.

Ja så starka, så kraftfulla är de.

 

Steg för steg närmar du mig,

ack ja..ja...jag känner det så väl.

 

Den kärlek du känner för mig

Den kärlek känner jag för dig.

Den kärlek som finns inom dig...finns inom mig och vi är ett.

 

Så starka är dina vibrationer av kärlek

så du kan få en droppe i havet att liknas vid ett kraftfullt vulkanutbrott

av kärlek..bara kärlek så stark... så stor.

Och så är min kärlek till dig är ..så stark ...så stark.

 

Långt...långt....bort sträcker sig kärlekens kraft

var du än befinner dig, var jag än befinner mig.

 

Med en styrka så stark.

Med en inre tro på dig själv...så kraftfullt

Tar du dig fram överallt.

DU är en vinnare.

 

Marianne Åsa Kandelin 2014-06-26