Ordens makt

17.02.2014 01:17

Tänk vad ord kan skapa allt från kärlek, glädje eller sorg, ilska, förvirring.
Ja det är alltid läsaren som avgör hur denne ska tolka vad som står skrivet.

Vad vill författaren förmedla med de skrivna orden?

Ställa frågor?

Få människor att börja tänka efter?

Ja mycket kan man skapa med dessa ord vilket innebär att efter mina tidigare sidor på denna blogg så kommer jag att återgå till det jag egentligen tycker om att skriva om nämligen kärlek... jag kommer att skriva lite då och då, ibland kan det vara lite varje dag och en annan dag kan det vara uppehåll.
Nattsuddare inatt men ej något vanligt förekommande....
Då en författare får skrivarlust ja då finns det inget som heter "tid" .

För finns det något vackrare än kärlek?

Många dikter skrivna i kärlek har jag skrivit även på andra platser än Facebook och Webnode. 

Kärlek och ljus..... 

Marianne