Mariannes BLOGG

26.06.2014 20:03

Jag kommer att uppdatera denna sidan succesivt med ny information, tack för ditt besök jag önskar dig en underbar dag. Jag har fått förfrågan om jag kommer att fortsätta att blogga. Tack för era frågor. Jag ser ej mig själv som en "bloggare" men jag har ju drivit en "protest" blogg tidigare som uppenbarligen enligt statistiken som jag kan se har väckt en stor publik. Detta var en nödvändighet för att få människor att väckas och att tänka till om vad de egentligen håller på med. Jag föreslår nu att vi är snäll, omtänksam och diplomatisk i fortsättningen, det gäller även "dig". Samarbete över gränser är ett SJÄLVKLART i dagens samhälle och det underlättar för alla om alla förstår det och gör så. Ja en blogg... tanken är lockande då jag älskar att skriva. Men ni får absolut ej räkna med att jag kommer att skriva varje dag.

Om Shanti OM