Dricker du ÖL?

26.02.2013 10:11
 Tillhör du dem som dricker Carlsberg, Pripps och Falcon ÖL?
 Ja det finns fler ölmärken som marknadsför/säljer sitt öl på detta sätt, visste du det?
  Tycker jag Marianne om Öl? Nej, fy tusan vad äckligt!!! Hihi.
  Nå, inget att skratta åt i övrigt. Hur ser det ut i Sverige? Vad döljs här i Sverigè? Det har ju hänt att människor/barn/ungdomar som har 
  sålts till/i Sverige som slavar? Hur många barn tror ni det finns i Sverige som säljs för sex? Ja det finns ju människor som vet det och inte skulle jag
  heller bli förvånad om en "sexköpare" eller "sexhandlare" som har flickor till salu läser detta för jag tar ju upp detta ämne och kommer så att göra.
  Ja och vad kan du göra åt det? Skratta ja gör det om du så vill för jag förstår att du sover dåligt om nätterna av minnen då du skapar dessa tårar
  hos barnen. Barnens förtvivlade skrik och rädslor. Vad gör du då barnen/kvinnorna/männen blir sjuk? Dödar du dem då om de blir för sjuk?
  Hur känns det där inne i ditt hjärta i din själ då du tar dessa beslut. Hur känns det? Tror du dina vänner finns där för dig då? Ohja, polisen kommer förr 
  eller senare och griper dig och din härva. Fler och fler människor har börjat uppmärksamma detta.
  Du kommer att åka dit precis som alla andra "busar" bara gilla läget.... Förr eller senare... en del har ju visst redan åkt fast. Någon viskar i mitt öra...
  Skellefteå.... hmmm vad finns där? Även Uppsala, Göteborg och Örebro kommer i mina tankar.
  Är du stolt över dig själv, dina fake vänner tycker säkert du är "cool" ja så länge du har barn att erbjuda dem men sen.... då polisen har tagit fast dig

 
  De som vill dricka öl, alkohol ja varsågod för jag klarar mig utmärkt utan alkohol.

 Utsatt jobb för ölflickor
 "I Kambodja lever minst 4 000 kvinnor på att sälja öl åt törstiga män. De är underbetalda och tvingas att dricka med kunderna.  Många prostituerar sig för att överleva. 500 av dem arbetar åt Carlsberg.
 När klockan blir fem gör sig Vanna Mom klar för att gå. Hon är färdigsminkad, och den röda klänningen är på. Hon låser dörren och ger sig av.  Kvar där inne är hennes dotter, 11-åriga Sarady. Som vanligt har Vanna varit uppe tidigt på morgonen och gett Sarady frukost och sett till att hon kom- mit till skolan. Sedan har hon fått ett par timmars sömn innan hon varit på marknaden och handlat. Hon har lagat mat så att det ska finnas middag för Sarady, inlåst under den långa kvällen i rummet som är deras hem".
Läs mer här:


Film

Bad, Bad people, shame , shame on you, doing like this to children...SHAME ON YOU..

Better life/ Bärre liv
https://www.youtube.com/watch?v=OXlg9bacB1o