Lime och citron

06.03.2013 10:07

Lime, citron, näää lime

Ja visst är det väl gott, riktigt gott med citron och lime?
Det är många som tycker citron och lime är "surt" Haha

Ja ni vet vad sa "räven" hihi
"Surt sa räven"  Nåå men detta är ju faktiskt basisk föda.
Jag har alltid gillat speciellt lime men har bestämt mig även för att ja just gilla även citron.
Det är också vad jag intar på morgonen.
En halv pressad lime eller citron till en mugg varmt vatten (ca 2dl)
En vän berättade en sann berättelse om en man som fick
utdömd tandhälsa, han hade tandlossning och riskerade
bli av med massor med tänder.
Men det tyckte den här mannen inte lät så "lattjo" så han studerade
och undersökte andra hälsoalternativ.
Och hittade just det att basisk föda är bra inte bara för tänderna men även för hela din hälsa.
Tror ni tandläkaren blev förvånad ;-) Jajamen.
Och eftersom så många människor bara ääääälskar att få dessa bekräftelser så bifogar jag även lite länktips
för dig som kanske behöver just, hmmm dessa underbara bekräftelser.
Men du vet det är aldrig fel ;-)
Och ja vill du veta mer så kan du gärna googla ;-)
Ville bara dela med mig av mina kostvanor och givetis mitt foto av lime.

Lime......Lime.....Lime....Lime.....Lime......Lime.....Lime....är så gott, prova så får du se.
Och för att bara nämna den gröna vackra färgen. Wow vad det är så härligt med färgrik man.
Bara det gör att man går omkring och ler efter att man ätit frukost :-)
Ha en underbar ... dag :-)