Baby and Kittens Baby och kattungar

27.05.2013 09:04

Sometimes you can get so funny and amazing photos

of children playing with animals.


Introducing the baby to the kittens can be so fun and amzing.

What can the baby have in mind while trying to reach the kittens?

This is one of my very first photos and my very first published photo from 1989.

 

Ibland kan man få så otroliga och roliga foton av barn som leker med djur.

Här har jag ett foto av an baby som introduceras till djurens värld två kattungar.

Vad gör barnet jo sträcker sig nyfiket efter de spännande kattungarna.

Detta är ett av mina första foton då jag började intressera mig mer för fotografering och detta är också mitt första publiserade foto år 1989.

 

    Isn´t the Baby and the Kittens so cute. / Är de inte så söta

    Have a nice day.... Ha en trevlig dag.

    LOVE.....KÄRLEK