BNI

08.12.2014 18:53

Hej,

Har nu fått blivit inbjuden som gäst till BNI i Luleå två gånger och jag måste medge att det har varit riktigt roligt. 

De som ej vet och förstår vad det är bör kolla upp det. Det ger företagare en otrolig möjlighet till kontakter. 

 Jag har ocks fått nya kontakter via LinkedIn www.linkedin.com/   

Har du ej upptäkt någon av dessa kontaktnärverk så kanske det är dags för dig för en förändring som leder till en förbättring

Ja efter LinkedIn fick jag ännu fler helt fantastiska kontakter och det bara fortsätter och fortsätter. Jag skulle gärna namnge en del personer med extra mycket värme men det kanske jag kan återkomma med en annan dag.

Senaste INFO är dock att jag via kontakter på LinkedIn fick tips om andra sidor som YouPic.Com

Deta är ytterligare en plats där kan man nu finna mina foton. Hjärtligt Välkommen att titta och gilla mina foton.

youpic.com/photographer/mkandelin/mkandelin-from-norrbottens-lan-sweden
 

Jag önskar dig en fortsatt trevlig Vecka. 


Åsa Marianne Kandelin